KAMI, SEMUA JAWATANKUASA MTD MENGALU-NGALUKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK TABUNG PILIHANRAYA KE 13

TABUNG PEMBINAAN MARKAZ

Pengarah dan seluruh jawatankuasa mengalu-alukan sumbangan tuan/puan untuk tabung pembinaan markaz yang 75% siap itu. Sumbangan anda bolehlah secara tunai atau melalui akaun Bank Islam MalaysiaBerhad bernombor 02-011-010085539. Segala pemberian dan sumbangan tuan/puan itu mudah-mudahan tuhan sajalah dapat membalasnya. Nombor telefon/faks yang boleh dihubungi ialah: Pejabat DUN 04-7718027, Pengarah 0195445355 atau Bendahari 0124633754.
http://4.bp.blogspot.com/-gRMIyy96NG4/Tol9H55l69I/AAAAAAAAABM/3QIuo10ddq0/s760/header%2Bposter%2B60thn-280911A%2Bcopy.jpg

06 Disember 2010

Kedah, Kelantan ada kelebihan ke Final..


KELANTAN dan Kedah memiliki kelebihan psikologi apabila turun berdepan lawan masing-masing pada saingan separuh akhir kedua Kejohanan Bola Sepak PUNCAK Piala Emas Raja-Raja hari ini untuk mengesahkan tempat ke perlawanan akhir pada 11 Disember ini.

Kelantan membawa bekalan selesa ke Kuala Terengganu selepas menumpaskan skuad Penyu itu 3-0 pada separuh akhir pertama di Kota Bharu, minggu lepas.

Kedah pula mempunyai gelanggang sendiri untuk dimanfaatkan sepenuhnya bagi menyekat kebangkitan Johor selepas menumpaskan skuad selatan tanah air itu 3-1 di Stadium Larkin, minggu lepas.

Dengan kelebihan 3-0, Kelantan seharusnya tidak hilang fokus manakala Terengganu berdepan tugas sukar mencipta keajaiban memburu sekurang-kurangnya empat gol atau lebih biarpun bermain di laman sendiri di Kuala Terengganu.

Kelantan boleh menghela nafas lega dan mampu untuk tidak menurunkan kesebelasan utama dengan tujuan merehatkan pemain tonggak bagi menghadapi lawan sekiranya mara ke perlawanan akhir nanti.

Dengan gawang mereka nampak selamat di tangan Mohd. Shahrizan Ismail, jurulatih Zahasmi Ismail berpuas hati dengan jentera pertahanannya yang dikemudi Sharudi Aziz selain Sani Nawi, Shafiq Haikal dan Nik Mohd. Shahrul Azim.

Jentera tengah Kelantan dilihat semakin ampuh dengan peningkatan prestasi Mohd. Ezrie Shafizie, Rosairul Asrul, Izuan Salahuddin serta Khairan Ezuan Razali.

Dua nama yang menjadi sebutan dalam skuad Kelantan kini, Ramzul Zahidi Adenan dan Aris Zaidi, penjaring dua gol ketika menentang Terengganu minggu lepas, bakal terus menjadi duri buat Terengganu.

Pada satu lagi separuh akhir, Kedah yang berazam mahu menebus kekecewaan kalah di final tahun lepas, dijangka tidak berdepan tugas sukar mempertahankan hasil tuaian di Stadium Larkin di Johor Bahru sebelum ini.

Jurulatih Kedah, Mohamad Ramlee mengharapkan pemainnya terus mempamerkan konsistensi.