KAMI, SEMUA JAWATANKUASA MTD MENGALU-NGALUKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK TABUNG PILIHANRAYA KE 13

TABUNG PEMBINAAN MARKAZ

Pengarah dan seluruh jawatankuasa mengalu-alukan sumbangan tuan/puan untuk tabung pembinaan markaz yang 75% siap itu. Sumbangan anda bolehlah secara tunai atau melalui akaun Bank Islam MalaysiaBerhad bernombor 02-011-010085539. Segala pemberian dan sumbangan tuan/puan itu mudah-mudahan tuhan sajalah dapat membalasnya. Nombor telefon/faks yang boleh dihubungi ialah: Pejabat DUN 04-7718027, Pengarah 0195445355 atau Bendahari 0124633754.

23 Mei 2010

UMNO No Way Berangan Nak Ambil Balik Kedah... Tunggu La PRU 13 La Pulak.. Tue Pun Belum Tentu??

Malam Noktah....


Semua yang hadir sudah jelas dan puas hati. Malam ini adalah noktah dalam isu lompat... tak ada takwil takwil lagi. Lepas ni kalau ada sapa-sapa jadi agen sebar sms atau surat khabar atau bloger yang dok kata ada lagi nak lompat di Kedah, sahlah dia tu pekak dan buta! Di kalangan pembangkang di Kedah, mereka mengharapkan DUN dibubarkan. Kalau bubar ada 'asyukkk! Malam ni tau la ada asyukkk ka tak dak asyukk.

Ini kata seorang kawan yang dok sebelah saya tadi.

MB umum malam ni, ini tempoh untuk kerajaan take-off, kalau diibaratkan kapal terbang. Hujung bulan ni akan dilancarkan pembinaan rumah kos rendah besar-besaran untuk menyediakan kediaman kepada 23,000 ribu keluarga yang memohon rumah kos rendah. Sana sikit sini sikit, lama-lama cukuplah rumah untukrakyat. Inilah yang menjadi keutamaan kerajaan sekarang. Kita akan mulakan projek SULIHH September nanti. Kita sudah ada pemaju yang sanggup bina rumah kos rendah secara besar besaran. kita sudah dapat lampu hijau untuk memulakan SULIHH. Kita nak pikiaq macam mana kemajuan ekonomi rakyat dapat dicapai. Kita nak fokus taraf kehidupan rakyat dapat ditingkatkan. Pendek kata, masa untuk repair kapal sudah selesai, ini masa membawa rakyat Kedah keluar dari kepungan sistem pemerintahan BN dulu.

DUN akan bubar, tapi bubar bila sudah sampai tempohnya..paling tidakpun, bersekali dengan Parlimen di PRU13! Jadi sapa-sapa dalam BN yang dok berangan nak jadi calon, jadi EXCO jadi MB, sabaqlah sat, tak lama dah. Dua tahun saja lagi. Itupun kalau rakyat mau lagi kat BN!