KAMI, SEMUA JAWATANKUASA MTD MENGALU-NGALUKAN SUMBANGAN ANDA UNTUK TABUNG PILIHANRAYA KE 13

TABUNG PEMBINAAN MARKAZ

Pengarah dan seluruh jawatankuasa mengalu-alukan sumbangan tuan/puan untuk tabung pembinaan markaz yang 75% siap itu. Sumbangan anda bolehlah secara tunai atau melalui akaun Bank Islam MalaysiaBerhad bernombor 02-011-010085539. Segala pemberian dan sumbangan tuan/puan itu mudah-mudahan tuhan sajalah dapat membalasnya. Nombor telefon/faks yang boleh dihubungi ialah: Pejabat DUN 04-7718027, Pengarah 0195445355 atau Bendahari 0124633754.
http://4.bp.blogspot.com/-gRMIyy96NG4/Tol9H55l69I/AAAAAAAAABM/3QIuo10ddq0/s760/header%2Bposter%2B60thn-280911A%2Bcopy.jpg

17 April 2010

Taman Jubli Emas ada Wakaf Berahi

AKSI PANAS DI WAKAF BERAHI

Taman Jubli Emas Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah di Jalan Suka Menanti, dekat sini yang dibina bagi memperingati 50 tahun pemerintahan baginda, dicemari perbuatan pasangan remaja yang bertindak memadu asrama tanpa segan silu kepada pengunjung lain. Tinjauan mendapati pasangan remaja terbabit secara selamba berpelukan atau berbaring di atas riba pasangan mereka tanpa mempedulikan orang ramai yang lalu lalang di situ.

Aksi tidak tahu malu di Taman Jubli Emas Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah betina bertudung membelai jantan di ribaan. Memadu kasih ditengah hari.

Seorang petugas di taman itu yang hanya mahu dikenali sebagai Che Li mendakwa, sering ternampak pelbagai aksi panas yang dilakukan pasangan remaja tanpa mengira waktu. “Pasangan terbabit tidak mempunyai perasaan malu apabila berpelukan dan bercium di wakaf yang digunakan sebagai tempat berehat. Ada di antara pasangan terbabit dilihat melakukan aksi melampau, termasuk seks oral dan kita bimbang terhadap perlakuan mereka terlalu bebas. Kita berharap Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) kerap melakukan operasi menahan mereka yang berkelakuan tidak sopan di tempat awam itu”.

Rakan beliau yang enggan dikenali mendakwa kawasan itu sering menjadi tumpuan pasangan memadu asmara pada waktu sunyi kerana kurang pengunjung ketika itu. ”Mereka biasanya gemar memilih waktu tengah hari atau malam melakukan kegiatan tidak senonoh kerana suasana sunyi. Malah, pada tengah hari Jumaat ketika umat Islam sibuk ke masjid, ada juga pasangan mengambil kesempatan melakukan maksiat kerana mungkin tiada gangguan daripada pihak berkuasa”.

Sumber: Begitulah alkisahnya remaja sekarang. Baik yang jantan mahupun betina jalang, apa peduli orang memandang, memang aku sedang miang, apa dikira waktu malam atau siang, waktu sunyi inilah peluang, kalau terlajak (dapat bayi) kita buang, tak buang di masjid kita buang dalam longkang.